Atabix Dynamic Case Management

Snel en eenvoudig grip op jouw processen

Ontwerp en optimaliseer bedrijfsprocessen zonder code, met volledige controle.

Interface elementen van de Atabix Dynamic Case Management applicatie

Geen programmeerkennis nodig

Snelle navigatie door eenvoudige interface

Geef teamleden toegang die past bij hun rol

Atabix Dynamic Case Management

Slimmer beheren met het Atabix Dynamic Case Management

Verspreide informatie en documenten maken je processen onnodig ingewikkeld en zorgen voor fouten. Met een Atabix Dynamic Case Management verzamel je alles op één centraal platform. Zo beheer je processen eenvoudiger, voorkom je miscommunicatie en werk je efficiënter.

No-code

Visueel procesbeheer

Role-Based Access Control

Koppeling met externe applicaties

Interface element uit de Atabix Dynamic Case Management applicatie
Visueel procesbeheer

Duidelijk procesbeheer

Je creëert, past aan en optimaliseert processen eenvoudig met visuele tools, zonder dat je diepgaande technische kennis nodig hebt.

Afbeelding van het procesbeheer

Eenvoudige visualisatie van casetypen

Snellere identificatie van knelpunten

Verbeterd overzicht en controle

SharePoint integratie

Direct toegang tot documenten

SharePoint biedt beveiligde gecentraliseerde opslag, documentbeheer en versiebeheer. Werk samen met je team in de recente versie van documenten per zaak.

Document synchronisatie naar Microsoft SharePoint

Vind snel documenten en informatie

Verbeterde samenwerking

Beveiligde bestandsoplag

Vraag een demo aan

Maak het beheren van al je cases eenvoudig en overzichtelijk.

Met een paar klikken heb je volledige controle en inzicht in al je lopende zaken. Tijdens een demo leggen we alles uit en laten we zien hoe jij het zaaksysteem het beste inzet.

Foto van 2 persosnen achter een laptop
Hoe het werkt

Maak je processen simpel en overzichtelijk

1. Start een case

Start zelf een case of maak een case aan op basis van een ingediend formulier.

2. Volg en communiceer

Volg de status en updates van je case in real-time. Communiceer direct met betrokkenen en voeg eventueel documenten toe.

3. Rond je case af

Sluit de case af wanneer alle stappen zijn voltooid en alles naar wens is.

Procesbeheer

Jij hebt de volledige controle

Beheer je bedrijfsprocessen volledig zelfstandig, zonder afhankelijk te zijn van consultants of IT-specialisten. Creëer, pas aan en automatiseer processen precies zoals jij dat wilt - van eenvoudige workflows tot complexe cases. Jij kent je organisatie het beste, daarom geven we jou de tools om elk proces direct aan te passen aan elke situatie.

  • Speel in op nieuwe wetten, regels en omstandigheden
  • Volledige regie over je systemen
  • Onafhankelijk van externe IT-professionals
Afbeelding van een Zaaktype procesflow
No-code

Ontwikkel zonder programmeerkennis

Je maakt je eigen processen met de visuele editor, voeg automatisch taken toe, en maak document templates aan.

  • Toegankelijk voor iedereen
  • Verhoog de productiviteit van jouw team
Afbeelding van de interface van het automatiseren van taken binnen het zaaksysteem
Externe applicaties

Beheer eenvoudig de toegang

Geef elke gebruiker precies de juiste toegang. Met role-based access control beheer je eenvoudig de gebruikersrechten en de toegangsniveaus.

  • Gepersonaliseerde toegangsrechten
  • Verhoogde beveiligingsmaatregelen
  • Makkelijk te configureren
Afbeelding van de interface om rechten te beheren
Visueel zaaktypenbeheer

Koppel veilig externe applicaties

Verbind het zaaksysteem met applicaties die je dagelijks gebruikt. Daarnaast beschik je altijd over actuele en correcte gegevens door het koppelen van brondata API's.

  • Directe verbinding met veelgebruikte applicaties
  • Verbeterde gegevensuitwisseling
  • Gestroomlijnde processen
Afbeelding van de synchronisatie met SharePoint
Afbeelding van een Zaaktype procesflow
Afbeelding van de interface van het automatiseren van taken binnen het zaaksysteem
Afbeelding van de interface om rechten te beheren
Afbeelding van de synchronisatie met SharePoint
Foto van een persoon die aan het werk is met het zaaksysteem op de laptop

De voordelen van Atabix Dynamic Case Management

Atabix Dynamic Case Mangement is een SaaS-applicatie die je eenvoudig en snel implementeert binnen jouw organisatie.

Snel en eenvoudig

Centraal platform waar alle gegevens en processen samenkomen.

Slim beheer

Compatibel met verschillende webbrowsers en apparaten.

Eenvoudig uitbreiden

Verbind het DCMS met je apps en breid uit met CRM- of Finance-modules.

Direct overzicht

Verbeterde schaalbaarheid, flexibiliteit en eenvoudiger onderhoud.

Toegang op maat

Beheer toegangsrechten op gebruikers-, gebruikersgroep- of procesniveau.

Bespaar tijd op taken

Met de automatisering van routinetaken verminder je tijdrovende werkzaamheden.

Direct aan de slag

Zie in een oogopslag de status van een case en de te verrichten werkzaamheden.

Makkelijk samenwerken

Bekijk, bewerk en deel documenten eenvoudig met jouw team.

Duidelijke processen

Zie direct welke taken per case open staan en wat de vervolgstappen zijn.

Alles binnen handbereik

Communiceer gemakkelijk met alle betrokkenen vanuit één centraal platform.

Hoor het van onze klanten zelf

Foto van een tattoo arties

TAPIR vereenvoudigt vergunnings-processen met de Atabix Suite

Leo en Karlien • Functioneel beheerders bij TAPIR

TAPIR is een initiatief van het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu). Zij beheren het systeem waarin de 25 GGD'en in Nederland en de NVWA (Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit) de aanvragen verwerken voor vergunningen en vrijstellingen om te tatoeëren en piercen in Nederland.

Bekijk de case
Sportsmen

Eén zaaksysteem, drie programma’s: RIVM kiest voor een moderne aanpak

Laurens en Michel • Medewerkers bij het RIVM

Voor de Interventiedatabase van Loket Gezond Leven, Duurzame Voeding en Programma Gezonde Leefomgeving implementeerden wij een een flexibel, no-code zaaksysteem met slimme formulieren en geautomatiseerde datalijsten. Dit systeem biedt gebruikers vrijheid en overzicht, en moderniseert het verwerkingsproces voor interventies in Nederland.

Bekijk de case
Slimmer werken begint met een demo

Atabix Dynamic Case Management in 30 minuten

Tijdens een productdemo gaan wij stap-voor-stap door Atabix Dynamic Case Management heen. We laten je zien hoe je het beste uit de handige functies haalt. De aanvraag van een demo bestaat uit een paar stappen:

Verstuur het aanvraagformulier

Onze accountmanager neemt contact op

We plannen samen een geschikte datum en tijd

We geven een demo op jouw locatie

Je ontvangt een kostenoverzicht en implementatieplan

Vul je gegevens in

Veelgestelde vragen over het Atabix Dynamic Case  Management

Hoe helpt Atabix Dynamic Case Management om de workflow te optimaliseren?

Het Atabix Dynamic Case Management maakt gebruik van een sequentiële workflow, waardoor je altijd de juiste stappen in de juiste volgorde doorloopt. Hierdoor worden taken niet over het hoofd gezien en wordt elke stap pas vrijgegeven nadat de benodigde handelingen zijn verricht. Dit zorgt voor een gestructureerde en overzichtelijke manier van werken, waarbij je precies weet wat de volgende stap is.

Kun je zelf werkprocessen modelleren in Atabix Dynamic Case Mangement

Ja, binnen het systeem kun je bedrijfsprocessen modelleren via Business Process Model and Notation (BPMN). BPMN maakt gebruik van een gestandaardiseerde set symbolen en notaties voor het visueel weergeven van bedrijfsprocessen. Hierdoor is het mogelijk om zowel eenvoudige als complexe processen te modelleren, inclusief parallelle en sequentiële workflows, beslispunten en uitzonderingsafhandeling

Hoe biedt Atabix Dynamic Case Management System een veilig toegangsbeheer?

Atabix Dynamic Case Management maakt gebruik van Role-Based Access Control (RBAC) om toegang te beheren. Met RBAC kun je gebruikers specifieke rollen en rechten toewijzen, zodat zij alleen toegang hebben tot de informatie en functionaliteiten die zij nodig hebben voor hun werkzaamheden. Dit verhoogt de beveiliging en zorgt voor een gestructureerde manier van toegangsbeheer.

Hebben gebruikers programmeerkennis nodig om Atabix Dynamic Case Management te gebruiken?

Nee, het systeem is ontworpen als een no-code applicatie. Dit betekent dat medewerkers zonder programmeerkennis workflows kunnen modelleren en cases kunnen beheren. De intuïtieve interface maakt het mogelijk om direct aan de slag te gaan met het afhandelen van cases, zonder uitgebreide training.

Kan het systeem integreren met onze bestaande tools, zoals ERP, CRM of SharePoint?

Ja, het Atabix Dynamic Case Management kan veilig worden gekoppeld aan externe applicaties die je dagelijks gebruikt, zoals ERP- en CRM-systemen en SharePoint. Hierdoor beschik je altijd over actuele en correcte gegevens, wat de gegevensuitwisseling verbetert en processen stroomlijnt.

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je een vraag en kun je het antwoord niet vinden op onze website? neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Wij nemen dan z.s.m contact met je op om je vraag te beantwoorden.

Zit jij met een uitdaging? We helpen je graag op weg naar de oplossing.

Wij gaan graag het gesprek met je aan! Of het nou gaat over onze visie op zaakgericht werken of over een demo van één van onze producten.